torsdag 5 augusti 2010

Hösttrender

Hejsan! Har nu arbetat den första veckan efter 5 veckors härlig semester. Mjukstartade med att arbeta 2,5 dag och är nu långledig till måndag då allt tar fart och många kollegor återvänder. Dessa två dagar passar mig perfekt för att hinna med lite inköp av nya skor och ryggsäck till min kille som börjar i år 1. Hemma hinner jag också med lite målning av småhyllor som jag köpt in under semestern. Så skönt att hinna med lite sånt inför höststarten.

...men det är inte bara här hemma det förbereds inför hösten utan nu är det bara några dagar kvar innan inredningsmässan Formex drar igång (som jag längtar dit:))

och alla härliga smyckeslevrantörer har börjat släppa sina höstkataloger (har inte kunnat hålla mig undan från att tjuvkika lite :)) Här kommer bl.a bilder från Diddi och Våga, så mycket snyggt!

.........på heminredningsidan tror trendmakarna att efter lågkonjukturen kommer vi nu börja våga satsa lite igen på hemmet och det gör vi då ordentligt! Happy home är ledordet inför hösten.

och glöm för all del inte att ute på höstens homepartyn har vi representanter exlusivt med Nordljus eget inredningsmärke Du Nord som innehåller massor av vitt, zink och fattigmanssilver i härlig nordisk stil

Då kan man ju inte annat än att längta efter en spännande höst efter denna ljuvliga sommar.



kram






4 kommentarer:

Unknown sa...

Så mysiga kläder du visar..
Sådana kläder
har jag varit jag ute efter:)
Kläder med känsla och elegans,
Nu fortsätter jag min bloggtur:):):)

Kram annaleena

johanna sa...

Å vad mycket fint!!! Det värsta med att vara rastlös är ju att man blir shoppingsugen=))) Stoor kraaaam

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Ljuvliga smycken du visar..kul att tänka lite på höstens smyckning även om jag vill att sommaren skall stanna mycket länge till! :9

Jag har också varit i Danmakr i sommar..var på kraemermarknader i småbyar..där kunde man fynda!

ha det så gott nu under din lilla 2bonusledighet"

Kramis Sanne!!

Lantliga drömmar sa...

Spännande med en som ska börja i första klass ! Nilla