söndag 15 augusti 2010

FORMEX

Halloj!
Vilken härlig helg jag har haft. I lördags drog svärmor och jag in till den underbara FORMEX mässan i Stockholm där vi i enorm hetta gick runt i ett antal timmar och försökte ta in alla intryck. Mycket inspiration och även om det var 32 grader där ute och säkert 26 där inne så var det roligt att få se den stundande julen och alla tomtar. Mycket vitt fanns men även en del med färg, industridesign i rå, ruffa material, zink såklart, lite nya smyckesdesigners och mormorsrutor (som är på väg tillbaka). Under veckan kommer jag att både berätta och visa mer från mässan, så håll utkik.
Efter mässan bar det väg mot Kungsträdgården där det var en stor gratiskonsert " The Voice" med bl.a en rad olika artister som Sean Banan och Flo-Rida. Där mötte jag upp resten av familjen och vi hade en underbar ljummen sommarkväll (hoppas det inte var den sista för i år). Idag har vi haft min mamma och systrar med familjer på middag med bl.a paj med nyplockade blåbär, så gott!

Ha en bra vecka för nu drar väl arbetet igång för de allra flesta.

kram







Inga kommentarer: