lördag 22 augusti 2009

Vackra smycken

Hejsan! Här visar jag er lite vackra smycken som finns i vårt smyckessortiment som jag visar på mina homepartyn. Själv älskar jag den vackra ängelberlocken från OXXO design. Det bedårande armbandet med små ängelberlocker kommer från Vintage by Fe kostar 279:- och är en klar favorit hos många kunder och mig själv. Halsbandet i silvergrey-rosa-vitt 199:- tillsammans med det härliga armbandet i grått för 269:- kommer från underbara Våga som har många fina och prisvärda smycken.
Passa på att beställa era nya höstsmycken från mig nu. Ett nytt smycke kan göra en så glad, är personliga och ger höstgarderoben det där "lilla extra". Själv tycker jag smycken är så roligt genom att det ofta är de där små detaljerna som kan göra en billig vardagstunika till något extra.

Välkomna till en underbar smyckeshöst hos oss på Nordljushome och varmt välkomna att boka ditt eget party om du befinner dig i närheten av Uppsala.

kram Tessan




12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej. Så jättefina armband, himla gulligt med ängeln. Synd att du bor så långt bort. Ock kul att du är med i min utlottning. Ha nu en fin lördag.
Kram AnnaMaria

Stina sa...

Vackra smycken.:-) Kram

Millas hem sa...

Jättefina är dem!

Kram

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Tessan, vad roligt att du kikade in hos mig! Presentkort hos Panduro är perfekt att ge bort! Änglar älskar jag både till utseendet och till dess innebörd!

Väldigt mycket vackra smycken har du gjort! Har just varit hos syster min och fotat lite av hennes verk av armband.

Många kramar Elin

Mitt smultronställe sa...

Mmm de är jätte snygga, det är så roligt med fina smycken.

Hopas du haft en bra helg, kram Camilla.

Hanna sa...

Så mycket vackra smycken.
Hanna

Annas skattkammare sa...

Jättefina smycken!
Ha en bra vecka!
Anna

Jessica sa...

Hej,
superfina smycken! Vilket kul jobb att sälja inredning!
Har bokat ett party med en av era säljare, hoppas det blir av i September.

Vilka fina butiker du har besökt i sommar! Roligt att gå till butiker man inte annars besöker.

Kram
Jessica

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hejsan!

Vi ska till FORMEX tors o sön. Ska bli så kul!!!
Har jag varit här o kommenterat förut?
Sorry , förvirrad som man e...

Kul att du e ifrån Uppsala. Jag bor ju i Storvreta :)

H adet så bra o du vilka fina grejer du gör!!

Ett home-party ska jag nog boka här framöver!! Hör av mig!

Kram Jeanette

Änglarnas hus sa...

Men såå fina smycken!! Armbandet med flera änglar på var helt fantastiskt..jag är ju lite svag för änglar hihi..

Kramis Sanne!!

lottens vita och gröna sa...

ohhhh nu vet jag vad jag ska önska mig när jag fyller år av maken, blink!
varmkram lotten

Anonym sa...

Hur fin blogg som helst syrran!! Lycka till med allt och fortsätt med fina inlägg och bilder så kommer du locka många till din blogg. Kämpa på med det du verkligen brinner för i livet och fortsätt inspirera andra.
Kramizar från syster Thina