söndag 16 augusti 2009

Mer härlig inredning från Dalarna






Hej! Såhär i början av mitt nya bloggande kommer det komma många inlägg då jag i sommar har samlat på mig en hel del inredning från olika semestertrippar. Jag vet inte hur ni är men själv är jag varje år såhär i slutet av sensommaren fylld av energi och inredningssugen. Alla sommarens fynd ska få finna sin givna plats i hemmet och det flyttas runt en hel del bland alla saker i hemmet.
Jag tycker att sommarens besök i olika butiker är en sådan inspirationskälla och det är helt underbart att se hur andra "dukar fram" allt det vackra i olika ting.
En helt fantastisk butik som jag besöker varje år när vi är i Dalarna är underbara Slott och koja i Mora. Sylvia där har en sådan känsla för det vackra och har en väldigt inspirerande miljö för sin butik i det gamla stationshuset. I år hade jag en enorm tur då visade sig att hon hade 70% på ett urval av varor i butiken så där blev det en del fynd kan jag säga.

ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten men hoppas att ni ändå kan föreställa er hur vackert det är där...

kram tessan

5 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

hej tessan, varmt välkommen in i den härligt knasiga bloggvärld!!!! vilka härliga saker du visar och vad fina saker du säljer!!! på årehörande!
må väl, varmkram lotten

Mitt smultronställe sa...

Hej Tessan!!

Roligt att hitta en ny blogg, alltid lika roligt!!

Åh Mora är väl mysigt, flera år sedan jag va där nu...

Hoppas du får en bra söndagskväll.
Kram Camilla.

annashusidingtuna sa...

Hej!
Fin blogg du har!!!Har själv besök design &countyhouse måååååååååååånga gånger och det är en helt underbar butik som man aldrig vill gå ifrån.
Kram Anna

Änglarnas hus sa...

HEJSAN!

Vad roligt att titta in på din blogg!! Du har mycket fint att visa..

Är själv färsk som bloggare, men har varit ute och läst bloggar i två år..


Må så gott!!

Kramis Sanne

Atelje Skärvan sa...

Hej Tessen!
Tack för titten hos mig.
Jag har bestämt mig för att följa din blogg,som ny uppskattar man verkligen det,ha det bra.
Kram Agneta