lördag 22 augusti 2009

Det regnar i Uppsala idag

Hej alla goa vänner!

Vaknar idag till en regnigt Uppsala och ska bara ha en mysdag idag. Även om det nu känns som att hösten närmar sig med regn och kyla kan naturen vara så vacker i regn. Idag bjuder jag på lite bilder från detta regniga Uppsala samtidigt som jag kurar ihop mig inomhus med tända ljus och ska kika in på Nordljus för att kolla in lite av höstens nyheter som är på väg in bl.a från Bloomingville.

Längtar också så mycket efter den stundade Formexmässan som jag för första gången ska få åka till. Är det någon som har några bra tips på montrar som jag inte bör missa eller annat matnyttigt.
Det ska bli så spännande att få se höstens alla nyheter och få se och känna den feeling som många bloggare har beskrivit att mässan har.

Läste i Uppsala ny tidning idag att höstens trend för heminredning kan beskrivas med dessa tre ord Hemtrevligt, inbjudande och ombonat.
Det låter som en höst för mig!

kram Tessan




Inga kommentarer: