lördag 24 april 2010

Lite bilder från vardagsrummet


Hej allesammans!

Vill börja att be om ursäkt för den ofrivilliga bloggpausen men tiden har inte riktigt räckt till. Det har varit mycket på jobbet, med studier som nu går in i slutskedet, visningar, sjuka barn, ja ni vet hur det är ibland.
Det som är så positivt är den underbara SOLEN som nu lyser i genom fönstrena och värmer ute. Känns lika härligt varje år och får den långa vintern att blekna snabbt bort. Idag visar jag er lite blandade bilder från vardagsrummet där jag bland annat nu har hittat några ramar som jag har "shabbat" till de underbara gamla bilderna jag hittade på mitt senaste besök i butiken www.tidlos.se. Älskar också den nya donnan som köptes in hos Anna på www.designandcountryhouse.se. Nu ska jag ner på stan och göra ett besök hos Jenny på Myrra där de har fina erbjudanden i helgen. Några nya vårkläder står också på inköpslistan. Hoppas att jag finner något som faller i min smak. Lantliga kläder är också på ingång till oss på www.nordljushome.se bland annat från EsterElenora, du Nord, Line of Oslo m.fl. Underbart vackra danska sjalar har också inkommit hos oss.

Ha en riktigt skön lördag

kram







Inga kommentarer: