fredag 12 februari 2010

Härliga fredag!

Hejsan alla goa vänner!

Härliga fredag! Jag älskar denna dag i veckan. Mys och åter mys efter arbetsveckan.
Denna vecka har vi också kalast en hel del och än är det inte slut. Mina älskade barn har fyllt år (dagarna efter varandra). Stora killen blev 16 år! (jisses:))och den lilla blev 7år (inte så liten längre...). Ett stort GRATTIS till mina älsklingspojkar. LOVE YOU!

Imorgon kommer första delen av släkten hit för kalas och på söndag har sjuåringen bjudit in klassen till fika och lekar.

Så nu förstår ni säkert varför det har blivit så mycket bakande den sista tiden...

Igår när jag tittade ut såg jag den underbara solen som jag längtar så efter. Snälla kom tillbaka snart! Våren är min absoluta älsklingsårstid. Då går jag bara runt och njuter. I brist på sol idag så får ni istället se vårens nya smycken från Våga i härliga krispiga och fräscha färger. De är så snygga! Alla smycken som visas här kan ni beställa genom mig det är bara att maila.

ha en underbar helg kram tessan

Halsband i rosa el. vit 269:- 80 cm
Berlock i flera färger 89:-
Armband i flera färger 299:-
Örhängen Vintage pearl 199:-
Underbart halsband med ängel i färgen smokey 239:- 80 cm

3 kommentarer:

Marita sa...

Grattis till födelsedagsbarnen! Eller egentligen till mamma som genom en jättebedrift förde fram dem till livet! Det är ju trots allt du som har gjort den magiska gärningen!

Fina smycken du visar! Vad är det för prislapp på dem?
kram, Marita

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Ha en trevlig helg!
Massor med alla hjärtans kramar till dig!!

Jeanette

Louise sa...

Vändagskramar!!!