onsdag 3 februari 2010

Ett nytt märke har fötts

Hallihallå! Hur har ni det i snöyran? Har ni blåst bort? Har ännu en dag för studier idag med en liten kille hemma så vi varvar läsning av skolböcker med att spela monopol. Sedan väntar två jobbdagar innan det blir fredag igen. Denna helg ska det bära av till Stockholm (om nu tågen går...) för att få se den julklapp jag fick. Jag och mina tre systrar fick nämligen en varsin teaterbiljett till "Panik på kliniken" på Intiman. Efter föreställningen hade vi tänkt gå ut och äta och då gärna italienskt. Om någon har något bra tips så skriv gärna en kommentar.
Tänkte också berätta om den fantastiska nyhet vi har i vår hos oss på Nordljushome. I vår (maj) kommer vårt nya, egna inredningsmärke komma till oss i butik och ute på partyn. Märket heter Esprit du Nord och kommer innehålla mycket vackert till ditt hem bl.a plädar, lampor, ljusstakar, glaskupor mm.
Idag visar jag lite bilder på vad som komma skall....

Se och njut

kram tessan




2 kommentarer:

Louise sa...

hej Tessan! Oj vad det nya märket verkar "innehålla" mycket fint till hemmet! Hoppas du får en fin teaterupplevelse, njut!! Ha ett skönt veckoslut!
Ps. Hoppas vinsten har nått dig...det är över en vecka sedan jag skickade iväg paketet...

becca sa...

Hoppas att tågen går så ni kommer iväg till huvudstaden, låter som att ni kommer att få det jätte mysigt.
Visst ska det bli spännande med alla nya snygga saker som kommer i maj.
Ha det bra, kram Rebecca.