onsdag 23 december 2009

Dan före doppardan

Hejsan alla goa vänner!
Så roooligt att många har hittat till min blogg och är inne och läser den. Jag är så glad att jag har börjat blogga för hur mycket hade jag inte missat annars. Är inne och tittar på era bloggar men hinner inte att kommenterar så mycket i dessa bråda jultider. Nu är det äntligen jullov och det känns så skönt att få vara långledig med barnen. Gjorde för några dagar sedan ett besök i den underbara butiken Tidlös som ligger så fint vid Krusenberg slott mellan Uppsala och Knivsta. Inspirerad av allt vackert som Annika har där (inredning och blommor) åkte jag hem med mina inköp och gjorde lite vackra jularrangemang. Blev så nöjd med dem så idag bjuder jag på en bildkavakad på dem. Är gjorda med zinkfat, grankvistar, röda hyacinter, murgröna kvistar, lite värmeljus med mer.
Lycka till idag med det sista julandet inför morgondagen och kör försiktigt i snön!

kram tessan




Inga kommentarer: