söndag 6 februari 2011

Har upptäckt en ny butik!

Hejsan! Här hemma är inget sig riktigt likt efter beskedet kring övertaligheten på mitt nuvarande jobb. Bloggen har tyvärr en tid nu fått vara i vinterdvala då tankarna har kretsat på annat håll. Däremot är det alltid roligt att hitta en ny butik vilket jag har gjort i helgen här i Uppsala. Butiken har funnits tidigare men har nu flyttat till en ny lokal och var en nyupptäckt för mig. Här blandas romantik, sjalar, smycken och mycket annat smått och gott. I lokalen finns en trappa upp där det står en vacker säng, byrå och lite annat i en skön blandning men om du går en trappa ner kommer du till en annan värld.... Där sprudlar det av färger med tydliga influenser från fjärran Öster....Kanske inte mitt första hands val när det gäller inredning men...WOW! vilken vitaminkick det var att komma ner till källaren. Om du är på presentjakt efter annorlunda, vackra saker kan jag verkligen rekomendera ett besök till EUFORICA som också finns på webben www.eurofica.se
Det var verkligen ett besök jag behövde denna helg!

må så gott

kram







1 kommentar:

topdesign sa...

Hej Tessan!
Vilken härlig affär, det ser ut som den är i men smak.
Berätta för mig var den ligger i U-A.
Måste besökas.
Tråkigt att bli övertalig, får hoppas att det löser sig med något som är riktigt bra för dig.

Kram Lena