lördag 10 juli 2010

Fler Dalabutiker

Halloj! Här kommer ännu ett tips på en fin inredningsbutik i Mora som heter House of Olivia. Den ligger längs med gågatan i Mora inne i ett villaområde på sidan av ägarinnans egna villa. Där bjuds du på ett flertal av de kända leverantörerna som Greengate, House Doctor,IB Laursen mm tillsammans Dalarnas egna märken som Nittsjö keramik. Ett stort sortiment på en relativt liten butiksyta och det var så vackert att hon hade sparat den gamla köksdelen och använde den i butiken för att visa upp allt vackert. Madonnan var helt fantastisk snygg!

Gå gärna in på hennes hemsida för mer information som är www.houseofolivia.se

Imorgon avslutar jag mina tips på härlig inredning runt om i Dalarna med en av mina storfavoriter men lite av en doldis så kom gärna tillbaka då.

Ha en bra helg

kram








1 kommentar:

Nilla Q sa...

Hej Tessan!

Jag gillar verkligen att titta in i alla butiker du varit i! Den här gången föll jag för många av sakerna på den första bilden!

Kram Pernilla