tisdag 7 juni 2011

Shoppingtips från Dalarna

Hejsan! Nu har det varit glest mellan inlägg ett tag men jag ska verkligen försöka att bättra mig. Nytt jobb, avslutningar, studier, visningar och mycket annat har tagit all min tid. Därför var det extra skönt med lite långledigt så att vi kunde ta en tripp till vårt älskade Dalarna med avkoppling och lite roliga shoppingrundor på favvobutikerna. Detta var just den inspiration som jag behöver just nu och direkt så började inredningsideérna att flöda- NU VILL JAG GÖRA OM HÄR HEMMA OCH DET PÅ STÖRT!
Får väl invänta semestertiderna dock innan tiden finns så än är det några veckor kvar till den ledigheten. Först ut blir en mysig butik på Rättviks gågata som heter FURUTORP ( hon har även en blogg). Rustikt och tar in många av stora och små leverantörer i en härlig blandning. Härifrån släppade jag hem en handdukshängare i järn a´la golvmodell.

Ha en riktigt skön vecka i värmen

kram






Inga kommentarer: